12 mai 2014

Posted Scris de Irina Ilovan in , 0 comentarii

După o lungă perioadă de inactivitate pe blog, iată că revin în forță și neașteptat. Adică, mi-am schimbat nick-ul! :D Cum vă place Aloremis? :)

Pentru că de acuma vreau să mă ocup mult mai serios de blogging ca înainte. Și ca să fie totul curat, mi-am făcut un profil de Facebook nou-nouț, pe care-l puteți găsi aici. :)) Pe acest profil vreau să țin legătura doar cu persoane din online, adică cu internauți și internaute, dar în niciun caz cu internăuci! :))))

Deci vă rog să-mi dați add dacă aveți un blog sau un forum sau stați pe net, că o să vă dau accept la toți. Dar nu o să am pe acest profil prieteni sau membri de familie din real life, pentru că nu vreau să amestec postările despre un review la cutare ojă sau model de pantofi cu actualizările legate de iubirile sau stările mele personale. :) Nu vreau să știe toți prietenii mei virtuali care e viața mea personală și nici toată lumea care mă cunoaște ce postez pe blog.

Cu ocazia asta mi-am făcut un avatar nou și m-am înscris pe Twitter, și o să vedem ce rețele mai sunt pe care nu le-am prea folosit în trecut. Poate mă ajută la promovare. Și ca să-mi apară avatarul și pe blogurile de pe wordpress, mi-am făcut cont și acolo, și o să comentez cu datele de acolo! Iar dacă la înscriere mi s-a propus deschiderea unui blog, am zis că de ce nu, dacă e gratuit! Așa că mi-am făcut și blog pe wordpress :D care se intitulează InfoNet. Pe el o să scriu probabil articole mai serioase, despre ce putem găsi nou și interesant pe internet.

Deci nick nou, conturi noi, și la toate acestea un mail nou. Sper să nu primesc spam pe el. O să afișez când am timp și o adresă de contact la care îmi puteți scrie, vreau să o pun într-o imagine că așa nu o să mai poată fi depistată de programele de spam care rulează pe internet. Deocamdată atât, vă pup, ne mai auzim! :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să comentaţi decent şi la subiect.