10 mar. 2014

Posted Scris de Irina Ilovan in , 0 comentarii

Așa cum vă spuneam la începutul iernii, când am instalat pe blog o temă de Crăciun, a venit momentul s-o schimb. De fapt ar fi trebuit s-o schimb mai repede, că iarna a cam trecut, dar oficial abia în martie am intrat în primăvară, iar neoficial încă e destul de frig afară așa că nu-s sigură c-ar trebui s-o schimb încă. :)

noblesse - webfolio


Noua temă se numește Webfolio și a fost inițial creată pentru WordPress, și v-am pus link la pagina ei. Este făcută de un site pe nume Site5 care face teme foarte frumoase, așa că vă puteți inspira de acolo. Ulterior tema a fost convertită pentru Blogger de Lasantha.

Din păcate tema sau șablonul nu este adaptat pentru mobil, adică pe ecrane mici nu se vede așa de bine. Mi-ar fi plăcut o temă optimizată și pentru tablete sau mobiluri, dar în fond, cine o să intre pe blogul meu de pe mobil? :) Și poate pe viitor o să găsesc una mai frumoasă, că nu-i nimic bătut în cuie.

O să revin și cu scrisul, că am făcut o mică pauză lately.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să comentaţi decent şi la subiect.