17 iul. 2014

Posted Scris de Irina Ilovan in , 0 comentarii

Astăzi m-a întrebat cineva dacă nu mă duc în concediu. Sau dacă am fost. Și de ce nu mă duc. Că nu m-a văzut niciodată dusă. În concediu. Cineva care vine des pe la firmă la noi.

Este adevărat, am gândit eu, suntem în plină vară și sezon de... iar aici completează fiecare după vârsta la care se încadrează. De mare, chef, distracție și sex - pentru puștioaice de 15-16 ani, de mare, munte, relaxare și simțit bine - pentru adolescente de 20-25, de tocat banii iubitului și de ne făcut de cap - pentru țoape, de odihnă și clipe fericite împreună cu familia - pentru neveste, de stat în casă ca să nu facem insolație - pentru pensionare. Eu mă încadrez la vârsta la care mă preocup să-mi fac o carieră. Problem?

concediu

Sigur, asta nu înseamnă că nu trebuie să mă relaxez. Iar oferte ar fi destule. De exemplu, donutier.com mă îndeamnă să beau un shake pe o plajă din Grecia. Probabil se referă la clipul de mai jos:


A, nu, ăsta-i Harlem Shake. Păcat, mi-ar fi plăcut, era plin de băieți, mișto, relaxare. Sau tot el îmi zice că dom'le, dacă nu-mi place în Grecia, pot să o cotesc spre Spania, Tenerife, că voi avea parte de un aer foarte exotic, vă dați seama că după miros poți simți cât de exotică e zona în care ești. Se propagă exotismul prin aer. Bine, glumesc, evident. Sugestiile cred că sunt foarte ok pentru cine iubește călătoriile.

Mie mi-ar surâde un drum până în Cipru. Ăsta chiar că sună exotic pentru mine, n-am fost niciodată și are un nume mai special. Nu știu cât sunt de dezvoltați dar m-ar interesa cultura, istoria, obiceiurile, locurile care merită vizitate șamd. Dacă vă interesează, aveți detalii aici despre charter avion Cipru. Sau poate că vreți să faceți o drumeție prin țară, sunt atâtea chestii care pot fi văzute, în fond vin străini ca să le vadă. Iar noi, deși nu le-am văzut pe-ale noastre, mergem la ei.

Dar nu despre asta voiam eu să vă vorbesc azi. Eu voiam să vă zic că azi m-a întrebat cineva că hăhă, nu m-a văzut în concediu. Și ca ce chestie îi doare pe alții când și unde mă duc eu? Ce, pe mine mă doare de când și unde mergeți voi? Fiecare merge unde vrea. Stau stă acasă, după preferințe. Eu de exemplu am alte priorități acum. Problem?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să comentaţi decent şi la subiect.