22 mai 2014

Posted Scris de Irina Ilovan in , 0 comentarii

Dragele mele, astăzi mi-a venit o idee trăznită! :D Ca de obicei. Ce-ar fi dacă animalele și-ar dori să facă cură de slăbire? :)) Imaginați-vă o pisică uiându-se în oglindă, cât e ziua de mare, și fâțâindu-se pe toate părțile, că dacă nu-i stă bine blănița de pe ochi, și dacă costumul în care a îmbrăcat-o stăpâna o arată prea grasă? Cum o să mai vrea motanul vecinilor de peste drum să se uite la ea, darămite să-i mai facă și puișori? :)

hrană pentru câini

Acuma dincolo de râs, ideea mea are un sâmbure de ceva în ea. Pentru că dacă o să mă citiți cu atenție, o să observați că în glumele mele se ascunde mult adevăr. De exemplu, știți că americanii pe care îi vedem noi în filme sunt aleși pe sprânceană? În realitate, mulți americani sunt obezi, nu doar femeile ci și bărbații. Iar motivul este în principal, din ce am citit, hrana pe care o consumă.

Așa că oamenii au început să mănânce mâncare semipreparată sau plină de chimicale, și ca o consecință au început să se îngrașe. Bineînțeles că există și alte efecte secundare pe fondul acestei îngrășări, că dacă bagi E-uri în tine nu poate să-ți ajute la sănătate. Și revenind la ideea mea, cum putem fi siguri că le asigurăm animalelor noastre de companie (cine are) o dietă sănătoasă și echilibrată? Sau de unde știm că ce le dăm să pape nu le poate produce îngrășare și chiar îmbolnăvire?

Sincer, n-aș știi cu ce să-mi hrănesc papagalul, pisica sau hamsterul. Dacă mi-aș cumpăra. Adică dacă le dau resturi din alimentația mea, este bine? Care ar fi substanțele nutrivite optime sau doza zilnică recomandată de medic? Și cine să-ți spună? Am intrat pe o pagină cu hrana animale aparținând unui site cu profil veterinar dar n-am înțeles prea multe. Gamă variată de produse și branduri de mâncare, dar care?

Pentru că dacă am știi acest lucru, am putea pușca doi iepuri dintr-o lovitură. În primul rând ne-am asigura că ne întreținem în condiții optime animăluțele iubite și că ele vor avea șanse maxime să se dezvolte sănătos și armonios. Iar în al doilea rând, am face alegeri mai educate cu privire la mâncarea pe care le-o cumpărăm și prețul pe care îl dăm pe ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să comentaţi decent şi la subiect.